Komunikat startowy

KOMUNIKAT STARTOWY

Festiwalu biegowego Piekło Północy

  1. BIURO ZAWODÓW.
  2. PROGRAM.
  3. DYSTANSE I LIMITY.
  4. PRZEPAK.
  5. TRASY.
  6. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE.
  7. TELEFONY DO ORGANIZATORÓW/ALARMOWE.
  8. DEKORACJE. NAGRODY. RYWALIZACJE.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
  1. BIURO ZAWODÓW mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 7 (SP nr 7)
    w Rumi, przy ulicy Stefana Batorego 29. Odbiór pakietów wg niniejszego planu:
  1. czwartek 30.05 godziny 17.00-20.00 :pakiety na biegi: PIEKŁO PÓŁNOCY, WROTA PIEKIEŁ, MAŁE PIEKIEŁKO i BIEG 7dla7.
  2. piątek 31.05 godziny 15.00-17.30 :pakiety na bieg: PIEKŁO PÓŁNOCY. Od godziny 15.00-20.00 pakiety na MAŁE PIEKIEŁKO i BIEG 7DLA7;
  3. sobota 01.06 od 08.00 do 30 minut przed startem: MAŁE PIEKIEŁKO
    i BIEG 7DLA7.
  1. PROGRAM

31.05.2019 r.

  1. godzina 17.45 odprawa techniczna przed startem PIEKŁA PÓŁNOCY.
  2. Godzina 18.00 START biegu PIEKŁO PÓŁNOCY (140+km)
    META: SP nr 7, ul. Stefana Batorego 29 w Rumi.

Limit na pokonanie dystansu 24 godziny.

01.06.2019 r.

  1. Godzina 02.45 odprawa techniczna przed startem WROTA PIEKIEŁ.
  2. Godzina 03.00 START biegu WROTA PIEKIEŁ (75+km)
    META: SP nr 7, ul. Stefana Batorego w Rumi.

Limit na pokonanie dystansu 14 godzin.

  1. Godzina 11.45 odprawa techniczna przed startem MAŁEGO PIEKŁA
  2. Godzina 12.00 START biegu MAŁE PIEKIEŁKO (21+km)
    META: SP nr 7, ul. Stefana Batorego w Rumi.

Limit na pokonanie dystansu 5 godzin.

  1. Godzina 12.10 odprawa przed startem biegu SIÓDEMKA dla SIÓDEMKI
  2. Godzina 12.15 START BIEG SIÓDEMKA DLA SIÓDEMKI 7 (6,4km) – bieg pod patronatem Dyrektora SP nr 7.
    START i META usytuowane będą w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Stefana Batorego w Rumi.
  3. BIEG dla dzieci z okazji DNIA DZIECKA ( ok. 150 m). START dnia 01.06.2019 r. o godzinie 10.00. Zapisy do godziny 09.45. Omówienie trasy oraz „rywalizacji ;)” o godzinie 09.50.

Linia startowa zostanie zamknięta po 10 minutach od strzału startera dla każdego dystansu.

  1. DYSTANSE, PUNKTY ODŻYWCZE I LIMITY:

Na trasie biegu, będą ustawione punkty odżywcze (woda, izo, cola, owoce, krakersy, rodzynki) – które jednocześnie są punktami kontrolnymi z limitami czasowymi na cały bieg oraz odcinki. Przekroczenie ustalonego czasu, będzie skutkować dyskwalifikacją uczestnika.

PIEKŁO PÓŁNOCY : dystans 140­+km, przewyższenie: +/- 2000 m,
limit na ukończenie dystansu: 24 godz.
START: RUMIA, SP nr 7, data 31.05.2019 r. godzina 18.00

  1. Punkt 1: PKT1: Reda (18km), limit 04h00, tj do godz. 22.00,
  2. Punkt 2: PKT2: Jez. Dobre (42km), limit 07h01, tj. do godz. 01.00 dnia 01.06.2019 r.
  3. Punkt 3: PKT3: Krokowa (70km), limit 12h00, tj. do godz. 06.00 dnia 01.06.2019 r.
  4. Punkt 4: PKT4: Władysławowo (92km), limit 15h00, tj.do godz. 09.00 dnia 01.06.2019
  5. Punkt 5: PKT5: Rzucewo (111km), limit 17h00, tj. do godz. 12.00 dnia 01.06.2019 r.
  6. Punkt 6: PKT6: Reda (130 km), limit 20h00, tj. do godz. 16.00 dnia 01.06.2019 r.

META: Rumia SP nr 7 (140+km), LIMIT 24 tj. DO GODZINY 18.00 dnia 01.06.2019 r.

WROTA PIEKIEŁ: dystans70+km, przewyższenie +/- 931 m,

limit na ukończenie dystansu 14 godzin.START: RUMIA, SP nr 7, data 01.06.2019 r. godzina 03.00

  1. Punkt 1: PKT1: Reda (18km), limit 04h00, tj. do godz. 07.00
  2. Punkt 2: PKT2: Mechowo (33km), limit 07h00, tj. do godz. 10.00,
  3. Punkt 3: PKT3: Rzucewo (50km), limit 09h00, tj. do godz.12.00
  4. Punkt 4: PKT4: Reda (69km), tj. do godz. 15.00,

META: RUMIA, SP nr 7 (75+km), LIMIT:14h00, tj. DO GODZINY17.00.

MAŁE PIEKIEŁKO: dystans 21+km, przewyższenie +/- 433 m,

limit na ukończenie dystansu 5 godzin.

START: RUMIA, SP nr 7, data 01.06.2019 r. godzina 12.00

  1. Punkt 1: PKT1: Zbychowo (9km), limit 02h00, tj. do godz. 14.00,

META: RUMIA (21+km), LIMIT:05h00, tj. DO GODZINY 17.00.

  1. PRZEPAK: Rzeczy przeznaczone na przepak zlokalizowany w PKT 3 KROKOWA można pozostawiać w Biurze zawodów podczas odbierania pakietów startowych. Rzeczy przeznaczone na przepak każdy zawodnik zostawia w biurze zawodów w worku oznaczonym swoim numerem startowym. Biuro zawodów nie odpowiada materialnie i finansowo za wartościowe rzeczy pozostawione w workach na przepak.
  1. TRASY:
  • PIEKŁO PÓŁNOCY

track trasy do pobrania: http://www.traseo.pl/trasa/pieklo-polnocy-aa4-km-1

  • WROTA PIEKIEŁ:

track trasy do pobrania: https://www.traseo.pl/trasa/wrota-piekiel-75-km-2

  • MAŁE PIEKIEŁKO: https://www.traseo.pl/trasa/male-piekielko-2aa-km-3
  1. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE:

PIEKŁO PÓŁNOCY (dystans 140+)

Wszystkie żele, batony itp., które zabieracie na trasę muszą być podpisane Waszym numerem startowym

  1. Strój dopasowany do warunków atmosferycznych;
  2. Plecak lub pas mieszczący całe wyposażenie obowiązkowe;
  3. Pojemnik/pojemniki (bidony/bukłaki) mieszczący min. 1 litr płynów;
  4. Działający, włączony, naładowany telefon komórkowy z zapisanym nr telefonu do organizatora;
  5. Kurtka wiatrówka;
  6. Lampka czołówka z białym światłem (z naładowanymi bateriami);
  7. Lampka sygnalizacyjna z czerwonym światłem przypięta na plecach;
  8. Folia NRC;
  9. Numer startowy wraz z chipem;
  10. Dowód tożsamości;
  11. Minimum 50 PLN w gotówce na drobne zakupy (sklepy po drodze dostępne);
  12. Własny kubek/pojemnik (na punktach nie będzie plastikowych kubeczków).

ZALECANE:

  1. czapka, rękawiczki, gaz pieprzowy.

WROTA PIEKIEŁ (75+km):

Wszystkie żele, batony itp., które zabieracie na trasę muszą być podpisane Waszym numerem startowym

  1. Strój dopasowany do warunków atmosferycznych;
  2. Plecak lub pas mieszczący całe wyposażenie obowiązkowe;
  3. Pojemnik/pojemniki (bidony/bukłaki) mieszczący min. 1 litr płynów;
  4. Działający, włączony, naładowany telefon komórkowy z zapisanym nr telefonu do organizatora;
  5. Kurtka wiatrówka;
  6. Lampka czołówka z białym światłem (z naładowanymi bateriami);
  7. Lampka sygnalizacyjna z czerwonym światłem przypięta na plecach;
  8. Folia NRC;
  9. Numer startowy wraz z chipem;
  10. Dowód tożsamości;
  11. Minimum 50 PLN w gotówce na drobne zakupy (sklepy po drodze dostępne);
  12. Własny kubek/pojemnik (na punktach nie będzie plastikowych kubeczków).

ZALECANE:

  1. czapka, rękawiczki, gaz pieprzowy.

MAŁE PIEKIEŁKO (21+km):

Wszystkie żele, batony itp., które zabieracie na trasę muszą być podpisane Waszym numerem startowym

  1. Strój dopasowany do warunków atmosferycznych;
  2. Numer startowy wraz z chipem;
  3. Własny kubek/pojemnik (na punktach nie będzie plastikowych kubeczków).
  1. TELEFONY DO ORGANIZATORÓW / ALARMOWE.

W jakimkolwiek przypadku zagrożenia zdrowia/życia swojego bądź współzawodnika lub zauważenia jakiegokolwiek niebezpieczeństwa zauważonego na trasie zawodów każdy zawodnik jest zobowiązany powiadomić organizatorów.

Telefony do Biura Zawodów:

  1. Rafał BIESZKE: 502 121 843.
  2. Dariusz REWERS: 506 708 704.
  3. Krzysztof ROMAN: 784 511 022.
  4. motoertka/ratownik: 608 340 007

lub telefony alarmowe:

  1. 112 – Centrum Powiadamiania Alarmowego.
  2. 987 – numer interwencyjny WCZK.
  3. 999 – pogotowie ratunkowe.
  4. 998 – straż pożarna.
  5. 997 – policja.
  1. DEKORACJE. NAGRODY. RYWALIZACJE.


W biegach PIEKŁO PÓŁNOCY , WROTA PIEKIEŁ oraz MAŁE PIEKIEŁKO zostaną wyróżnione następujące klasyfikacje: OPEN Mężczyzn, OPEN Kobiet, Mieszkanka powiatu wejherowskiego, Mieszkaniec powiatu wejherowskiego.

WAŻNE: klasyfikacja OPEN nie pokrywa się z klasyfikacją powiatu Wejherowskiego ” Warunkiem odebrania nagrody jest obecność zawodnika na oficjalnym zakończeniu imprezy.

DEKORACJE ZWYCIĘZCÓW odbędą się dnia 01.06.2019 r. o godzinie18.00

Po zakończeniu dekoracji zostanie przeprowadzone losowanie nagród od sponsorów i współorganizatorów Piekła Północy.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
  1. Zawody odbędą się bez względu na warunki pogodowe, jednakże ze względów bezpieczeństwa ORGANIZATOR może przerwać lub zmienić trasę.
    ORGANIZATOR zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z przyczyn niezależnych od ORGANIZATORA lub zmiany terminu. W sytuacji przerwania zawodów klasyfikacja UCZESTNICY nastąpi na podstawie międzyczasów na ostatnim punkcie kontrolnym. UCZESTNICY startują na własną odpowiedzialność.
  2. Za zejścia z trasy (skracanie) i wyrzucanie śmieci poza wyznaczonymi do tego miejscami UCZESTNIK zostanie zdyskwalifikowany. Jeżeli UCZESTNIK wycofa się z BIEGU, musi niezwłocznie poinformować telefonicznie o tym organizatora. Organizator nie zapewnia transportu z miejsca przerwania/wycofania z BIEGU na miejsce STARTU/ METY.
  3. Każdy UCZESTNIK zobowiązany jest do udzielenia pomocy innemu UCZESTNIKOWI w razie wypadku. Nieudzielenie pomocy innemu UCZESTNIKOWI skutkuje bezwzględną dyskwalifikacją.
  4. Protesty należy składać po uiszczeniu opłaty administracyjnej w wysokości 200 mailowo w terminie do 48h po odbyciu zawodów lub opublikowaniu wyników. ORGANIZATOR zastrzega sobie prawo do 50 pakietów startowych na potrzeby promocji biegu.
  5. ORGANIZATORZY nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki. Obowiązek ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii UCZESTNIKÓW . Ostateczna interpretacja regulaminu należy do ORGANIZATORA.
  6. KIJE- można ich używać na całej trasie.